Přihlášení | Registrace

Obchodní podmínky

  1. Jak nakupovat snadno a rychle
  2. Obecná ustanovení
  3. Název a charakteristika iObchodu
  4. Ceny zboží a služeb
  5. Způsob platby
  6. Způsob dodání, včetně nákladů na přepravu
  7. Prodejní řád
  8. Odstoupení od kupní smlouvy
  9. Reklamační řád
  10. Slevy
  11. Podmínky ochrany osobních údajů (GDPR)
  12. Závěrečná ustanovení
  13. Kontaktujte nás

I. Jak nakupovat snadno a rychle

Po přečtení těchto obchodních podmínek doporučujeme stránku Jak nakupovat?, kde najdete srozumitelně vysvětlené ovládání obchodu a popis jeho užitečných funkcí. Využijete tak maximálně možnosti těchto stránek a ušetříte čas.

II. Obecná ustanovení

Provozovatelem obsahu včetně internetového obchodu na www.copyservis.cz je firma:
COPY SERVIS spol. s r. o.
Štefánikova 43, 150 00 Praha 5 - Smíchov
IČO: 16189841
Číslo registrace: Městský obchodní soud v Praze, oddíl C, vložka 1459
dále Prodávající.

Kontaktní údaje:
tel.: 257 326 011; linka určená pro zákazníky internetového obchodu
tel.:257 316 732; 257 315 732
fax.: 257 312 938
e-mail.: e-shop@copyservis.cz
ICQ: 413872515

Zde uvedené obchodní podmínky jsou platné pro objednávání zboží z nabídky na internetových stránkách Prodávajícího na adrese www.copyservis.cz prostřednictvím internetového obchodu, dále iObchodu. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího a v aktuálním znění jsou součástí kupní smlouvy.

III. Název a charakteristika iObchodu

Název a elektronická adresa iObchodu: www.copyservis.cz

Nabízený sortiment zahrnuje: kopírky, tiskárny, skenery, faxy, multifunkční zařízení, digitální fotoaparáty, kalkulátory, telefony, přístroje pro zpracování dokumentů (laminátory, skartovací stroje, vázací stroje, děrovačky a sešívačky), dále prezentační pomůcky (flipcharty a tabule), spotřební materiály (inkoustové a laserové cartridge, tonery), papíry a tisková média (xerografické papíry, fotografické papíry, fólie), datová média, paměťové karty a počítačové doplňky.

IV. Ceny zboží a služeb

Ceny zboží nebo služeb jsou uvedeny včetně všech daní a poplatků, mají-li k nim být připočítány.
Vlastnické právo přechází na kupujícího dnem úplného zaplacení kupní ceny.

V. Způsob platby

Platba kartou - na výdejně zboží

Úhradu zboží uskutečníte prostřednictvím elektronické platební karty v okamžiku osobního odběru zboží na kamenné výdejně zboží (VISA, EURO CARD, MAESTRO, MASTER CARD, VISA ELECTRON).

Dobírka - platba přepravci

Úhradu zboží uskutečníte v okamžiku převzetí zboží od přepravní služby. Tento způsob úhrady nelze z logistických důvodů použít u označených vybraných produktů (typicky nadrozměrné zásilky odesílané napřímo od dodavatele, jako jsou např. tabule, flipcharty apod.)

Platba kartou - on-line

Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu, kde provedete on-line úhradu elektronickou platební kartou (VISA, EURO CARD, MAESTRO, MASTER CARD, VISA ELECTRON).

Převodním příkazem - on-line

Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu, kde provedete on-line úhradu převodním příkazem.

Zálohovou fakturou - platba předem

Na základě objednávky Prodávající vystaví zálohovou fakturu. Po připsání peněz na účet Prodávajícího je zboží neprodleně expedováno.

Převodním příkazem - stálí odběratelé

Platí pouze pro Kupující, se kterými se Prodávající předem dohodne na tomto způsobu úhrady.

VI. Způsob dodání, včetně nákladů na přepravu

Způsob dodání, včetně nákladů na přepravu u zboží nevyžadujícího odbornou instalaci

Osobní odběr Praha

Kamenná výdejna zboží Štefánikova 43, Praha 5

ZDARMA

Přepravní služba PPL
- standardní zásilka

Doručení zboží prostřednictvím přepravní společnosti PPL následující pracovní den při objednání do 12:00 hodin (služba PPL PARCEL CZ BUSINESS). Doručení zboží probíhá v pracovní dny v rozmezí od 8:00 – do 18:00 hod.

119,- Kč s DPH (v pokladně před potvrzením objednávky uvidíte přesnou částku za přepravu)

Přepravní služba PPL
- standardní zásilka

Doručení zboží prostřednictvím přepravní společnosti PPL následující pracovní den při objednání do 12:00 hodin (služba PPL PARCEL CZ BUSINESS). Doručení zboží probíhá v pracovní dny v rozmezí od 8:00 – do 18:00 hod. Přeprava zdarma platí pouze při objednání přes internet. Potvrzeno automaticky v košíku při dokončení objednávky.

ZDARMA (u vybraných produktů označených "přeprava zdarma")

Přepravní služba PPL
- kontaktování před doručením

Doručení zboží prostřednictvím přepravní společnosti PPL následující pracovní den při objednání do 12:00 hodin (služba PPL PARCEL CZ PRIVATE). Doručení zboží probíhá ve dnech pondělí - sobota. Ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.). Komunikace s příjemcem zahrnuje emailovou a SMS komunikaci s informací o času doručení v rozmezí 2 hodin (možnost změny dispozic doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu).

155,- Kč s DPH (v pokladně před potvrzením objednávky uvidíte přesnou částku za přepravu)

Platba na dobírku

Platba dopravci v hotovosti při převzetí zboží.

40,- Kč s DPH (v pokladně před potvrzením objednávky uvidíte přesnou částku za přepravu + doběrečné)

City Kurier po Praze

Do 100 kg standardní zásilky, doručení ten samý den v pracovní den 9 - 17 hodin při objednání do 13:00 hodin.

420,- Kč s DPH (v pokladně před potvrzením objednávky uvidíte přesnou částku za přepravu)

Způsob dodání, včetně nákladů na přepravu u zboží vyžadující odbornou instalaci

Osobní odběr Praha

Osobní odběr zboží na kamenné výdejně zboží společnosti COPY SERVIS spol. s r.o. (Štefánikova 43, Praha 5 - Smíchov). Před vyzvednutím zboží prosím vyčkejte na výzvu našeho pracovníka, který Vás bude informovat o tom, že je zboží připraveno k odběru.

ZDARMA

Přeprava Praha a Středočeský kraj

Přepravou se rozumí doprava technika a zboží. Zboží bude předáno u prvních dveří objektu sídla zákazníka, přeprava nezahrnuje stěhování na místo určení. Stěhování se řeší se zákazníkem individuálně. Náklady na instalaci jsou uvedeny u každého produktu jako povinná položka.

1.197,90 Kč s DPH (v pokladně před potvrzením objednávky uvidíte přesnou částku za přepravu)

Přeprava Čechy

Přepravou se rozumí doprava technika a zboží. Zboží bude předáno u prvních dveří objektu sídla zákazníka, přeprava nezahrnuje stěhování na místo určení. Stěhování se řeší se zákazníkem individuálně. Náklady na instalaci jsou uvedeny u každého produktu jako povinná položka.

2.662,- Kč s DPH (v pokladně před potvrzením objednávky uvidíte přesnou částku za přepravu)

Přeprava Morava

Přepravou se rozumí doprava technika a zboží. Zboží bude předáno u prvních dveří objektu sídla zákazníka, přeprava nezahrnuje stěhování na místo určení. Stěhování se řeší se zákazníkem individuálně. Náklady na instalaci jsou uvedeny u každého produktu jako povinná položka.

3.993,- Kč s DPH (v pokladně před potvrzením objednávky uvidíte přesnou částku za přepravu)

 

VII. Prodejní řád

Objednávka je platná pouze při uvedení pravdivých, registračním formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky Kupujícího Prodávajícím. Kupující je Prodávajícím o přijetí objednávky automaticky informován elektronickou poštou, pokud uvede e-mailovou adresu, nebo telefonicky či faxem, pokud uvede jen tato spojení. Veškeré přijaté objednávky jsou závazné.

Kupující se zavazuje uvést kontaktní informace, a to zejména emailovou adresu, faxové nebo telefonní číslo, na kterém je k zastižení pro případné ověření Objednávky. Pokud není uvedeno platné telefonní číslo a z tohoto důvodu se nepodaří Objednávku ověřit v pracovní den přijetí ani následující pracovní den, je Prodávající oprávněn Objednávku stornovat. Prodávající je oprávněn požádat Kupujícího o telefonické nebo písemné potvrzení Objednávky, především v případě nestandardního požadavku nebo zboží na objednávku. Odmítne-li Kupující objednávku požadovaným způsobem potvrdit, považuje Prodávající Objednávku za neplatnou.

Obecné

Při osobním odběru je místem plnění výdejna zboží, ve které k převzetí zboží dochází. V ostatních případech je místem plnění adresa uvedená v objednávce.

Obvyklý počet dnů na expedici je zpravidla uveden u konkrétních položek zboží nebo je možno tuto dobu dohodnout jinak; jedná se o údaj orientační. Počtem dnů na expedici se rozumí obvyklý počet pracovních dnů do předání přepravci či připravení k odběru na provozovnu. K této době je nutno připočítat jeden až dva pracovní dny na přepravu (netýká se osobního odběru). Ustanovení uvedená v tomto odstavci nevylučují dodání nebo připravení zboží v době kratší. Prodávající splní povinnost odevzdat věc Kupujícímu, umožní-li mu nakládat s věcí v místě plnění a včas mu to oznámí.
Zjistí-li Prodávající, že není možno zboží dodat za podmínek uvedených v předchozím odstavci, informuje o této skutečnosti Kupujícího
V ceně zboží vyžadujícího instalaci servisním technikem není uvedena cena za instalaci.

Záruční podmínky:

a) Záruční podmínky na zboží se řídí platnými právními předpisy ČR. Záruční opravy se provádějí dle Reklamačního řádu.

b) Délka záruk na zařízení, služby, náhradní díly (ND), spotřební náhradní díly (SND) a spotřební materiál je následující:

  • 12 měsíců na zařízení (není-li uvedeno nebo sjednáno jinak). Případná rozšířená záruka na zařízení se nevztahuje na SND.
  • Na SND, jež jsou součástí nového zařízení, je vždy poskytnuta záruka 12 měsíců nebo do vyčerpání životnosti SND, podle toho, co nastane dříve,
  • na SND, které nejsou součástí nového zařízení (tj. samostatně zakoupené SND), je vždy poskytnuta záruka 6 měsíců nebo do vyčerpání životnosti SND, podle toho, co nastane dříve,
  • 6 měsíců na ostatní ND,
  • 6 měsíců na spotřební materiál (např. tonery, inkoustové a tonerové cartridge, tisková média apod.) nebo do vyčerpání životnosti, podle toho, co nastane dříve,
  • 3 měsíce na provedené servisní práce.

SND – jsou veškeré spotřební náhradní díly, které mají výrobcem definovanou životnost a podléhají opotřebení. Patří sem zejména válcové jednotky, fixace, barevníky, tiskové hlavy, podávací mechanizmy apod.

ND – jsou veškeré náhradní díly, které nemají výrobcem definovanou životnost. Patří sem zejména desky elektroniky, displeje, motory, napájecí zdroje apod.

V případě, že SND nebo spotřební materiál nevydrží stanovenou životnost udávanou výrobcem, bude prodávající kompenzovat nevyčerpanou životnost poměrnou slevou z ceny nově objednaného SND nebo spotřebního materiálu.

c) Výjimky ze záruky
Poskytnutá záruka se nevztahuje na:

  • vady zboží spočívající v drobné odchylce v barvě, formátu či kvalitě nevylučující užívání zboží k obvyklému účelu
  • vady zboží, které byly důvodem pro poskytnutí slevy z kupní ceny zboží
  • zboží, u kterého bylo odstraněno, zničeno či pozměněno číslo výrobní série
  • vady zboží vzniklé neodbornou manipulací, neodborným skladováním, neodborným užíváním či servisním zásahem provedeným mimo autorizovaná servisní střediska výrobce
  • vady vzniklé mechanickým, chemickým či jiným poškozením, a to bez ohledu na to, zda tyto vady vznikly v důsledku jednání kupujícího nebo třetí osoby
  • vady zboží vzniklé v důsledku působení vyšší moci, spáchání trestného činu nebo přestupku

VIII. Odstoupení od kupní smlouvy

Právo Kupujícího na odstoupení

Kupující, spotřebitel, má právo písemně odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od převzetí plnění. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba, nikoliv na IČO jako podnikatel.

  • zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originálních obalů,
  • zboží ani obal nesmějí být jakkoliv poškozeny (vyjma běžného porušení obalu způsobeného vyjmutím zabaleného zboží)

Spotřební materiál, který obsahuje originální balení zboží, je jeho nedílnou součástí. Proto nesmí chybět nebo být porušen jeho obal, stejně jako obaly dalšího přibaleného příslušenství.
Náklady na vrácení zboží hradí Kupující.

Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy pokud:

  • a) bylo zboží upraveno na míru přímo dle přání Kupujícího
  • b) se jedná o produkty audio a video nahrávek a počítačových programů a byl porušen jejich originální obal
  • c) jde o zboží (tonery, cartridge, atd.), které jsou součástí dodávky a byl porušen jeho originální obal.

Postup při vrácení zboží

Kupující může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí Prodávajícímu elektronicky na emailovou adresu e-shop@copyservis.cz nebo písemně Prodávajícímu. Pro odstoupení doporučujeme použít formulář uvedený na našich stránkách.

Při odstoupení je nutné uvést číslo faktury a datum nákupu, dále předložit originál dokladu o koupi zboží nebo záruční list.

Odstoupení od smlouvy je účinné jeho doručením v zákonné lhůtě. Lhůta 14 dnů je lhůtou hmotněprávní, tzn., že oznámení o odstoupení musí být nejpozději čtrnáctým dnem doručeno Prodávajícímu, nestačí tedy oznámení o odstoupení podat poslední den lhůty držiteli poštovní licence.

Pokud již Kupující zboží převzal, zašle spolu s oznámením o odstoupení zboží zpět Prodávajícímu. Prodávající posoudí, zda stav vráceného zboží odpovídá stanoveným podmínkám. Prodávající doporučuje vracené zboží pojistit.

NEZASÍLEJTE ZBOŽÍ ZPĚT DOBÍRKOU! Zásilka nebude převzata.


Pokud Kupující splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy a zboží Prodávajícímu zaslal zpět ve stavu odpovídajícímu obchodním podmínkám, Prodávající vrátí Kupujícímu kupní cenu do 30 dnů od obdržení oznámení o odstoupení.

IX. Reklamační řád

Při přebírání zboží si Kupující vždy zkontroluje, zda je dodávka kompletní a zda není zboží zjevně poškozeno. Pokud zjistí závadu, odmítne přijetí dodávky.
Při pozdější reklamaci Kupující zboží musí doručit do autorizovaného servisu uvedeného v záručním listu nebo Prodávajícímu. Kupující je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po zjištění závady nebo vady výrobku. U velkých (chodbových) tiskových zařízení je možné, po vzájemné dohodě mezi Prodávajícím a Kupujícím, posoudit reklamované zboží v místě instalace. K reklamovanému zboží je Kupující povinen vždy připojit přesný písemný popis závady a podmínek, za jakých se projevuje. Pro reklamační řízení doporučujeme použít formulář uvedený na našich stránkách.

Převzetí zásilky - reklamace poškozené zásilky

Při příjmu zásilky je příjemce povinen zásilku vizuálně zkontrolovat.  V případě, že je viditelně porušen přepravní obal či je zásilka zjevně poškozena, postupujte prosím následovně: 

1.) Příjemce uvede výhradu o poškození řidiči do doručujícího listu a sepíše s řidičem zápis o škodě
2.) Příjemce může odmítnout převzetí zásilky
3.) Příjemce neprodleně informuje o vzniku škodní události e-shop COPYSERVIS.CZ
4.) Skryté vady je nutno reklamovat do 2 pracovních dnů od přijetí zásilky (v případě pozdního nahlášení škodní události nemusí být reklamace ze strany přepravce uznána)

Během reklamačního řízení (do doby uzavření reklamace) prosím ponechávejte zboží ve stavu, v jakém Vám bylo doručeno (včetně všech kartonů) a to pro případ ohledání zásilky ze strany přepravní společnosti či odesilatele.

Reklamace musí vždy obsahovat:

1.) Číslo zásilky (v případě, že se jednalo o paletu a číslo zásilky neznáte, je nutné doplnit přesné datum, adresu a název odesílající firmy a stejně tak i příjemce)
2.) Rozsah poškození
3.) Přesnou identifikaci poškozeného zboží a přesný počet poškozených kusů
4.) Popis balení zásilky
5.) Fotografie poškozené zásilky i jejího obalu v dostatečném rozlišení. Foto musí obsahovat celkový pohled na poškozené zboží, detailnější pohled na poškozené části, foto obalu, foto vnitřku zásilky + výplně kartonu

Podání reklamace tiskové hlavy

Kupující musí zaslat Prodávajícímu při reklamaci tiskové hlavy doklad o nákupu zařízení nebo tiskové hlavy, reklamovanou tiskovou hlavu a výtisky Status Print, Service Print a Nozzle Check (výtisky Status Print, Service Print a Nozzle Check je nutné pořídit před vyjmutím reklamované tiskové hlavy ze zařízení).


Pro reklamaci tiskové hlavy je tedy nutné předat:
Reklamovanou tiskovou hlavu
Doklad o pořízení zařízení nebo tiskové hlavy
Popis závady včetně data instalace reklamované tiskové hlavy
Výtisky Status Print, Service Print, Nozzle Check (Status Print a Service Print lze poskytnout v elektronické podobě)

Výtisky Status Print, Service Print a Nozzle Check může kupujícímu zajistit servisní technik Prodávajícího, a to buď vzdáleným online přístupem (zdarma), nebo formou placeného servisního výjezdu dle ceníku uvedeném na www.copyservis.cz. Má-li Kupující zakoupen od Prodávajícího on-site servisní balíček, je tento výjezd zdarma.

Po přijetí tiskové hlavy včetně veškerých požadovaných dokumentů a jejich následném posouzení rozhodne společnost COPY SERVIS o oprávněnosti a o způsobu vyřízení reklamace.

Bezplatný záruční servis v místě instalace na určité laserové výrobky společnosti Canon

Pravidla a podmínky:

1. Záruční služby v místě instalace jsou k dispozici po telefonickém kontaktování společnosti COPY SERVIS spol. s r.o. na tel. čísle +420 257 315 732 (Po–Pá, 9.00–16.30).
2. Záruka v místě instalace je platná po dobu jednoho roku od data zakoupení laserového výrobku Canon u společnosti COPY SERVIS. Tato záruka se vztahuje na určité laserové výrobky společnosti Canon zakoupené po 1. květnu 2009.
3. Bezplatnou záruku v místě instalace lze získat pouze proti předložení originálního dokladu o koupi nebo záručního listu, který obsahuje datum nákupu výrobku a výrobní číslo produktu.
4. Záruka v místě instalace pokrývá všechny náklady spojené se servisní službou, včetně výjezdních nákladů, cestovného a servisních hodin.
5. Seznam určitých laserových výrobků a podrobné podmínky bezplatného záručního servisu naleznete na stránkách společnosti Canon.

X. Slevy

Obecně

Systém iObchodu vždy obsahuje mnoho zlevněných výrobků.

Zlevněné položky zboží jsou označeny příznakem „Sleva", nebo příznakem „Akce". Několik nejžhavějších je zobrazeno v pravém sloupci v rámečku „Naše tipy - nakupujte on-line". Ostatní lze snadno vyhledat pomocí funkce Rozšířené hledání .
Pokud se Kupující zaregistruje a přihlásí, uvidí i své smluvní slevy, resp. ceny. Po registraci je vhodné informovat svého obchodníka nebo správce iObchodu, aby je v systému správně nastavil.
Jednotlivé slevy nelze sčítat.

Přehled slev

Zboží s příznakem „Sleva"

Zboží bylo zlevněno trvale, nebo na dobu několika měsíců

Zboží s příznakem „Akce"

Zboží bylo zlevněno na dobu od .............do..............

Akční sloupce

Akční sloupce jsou zobrazeny v pravé části na titulní straně webu, dále na stránkách Canon a Kompletní sortiment.
V těchto sloupcích naleznete zboží, které je zlevněno na určitou dobu. Doba trvání akce je vždy vyznačena.

XI. Podmínky ochrany osobních údajů

Informace o Podmínkách ochrany osobních údajů naleznete zde.

XII. Závěrečná ustanovení

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi COPY SERVISem a Kupujícím lze řešit mj. mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, telefon: +420 296 366 219, web: www.coi.cz, nebo spor řešit prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Nežli bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, Prodávající doporučuje Kupujícímu nejdříve kontaktovat COPY SERVIS pro vyřešení nastalé situace.

Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu Kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

XIII. Kontaktujte nás

Veškeré náměty, připomínky či nápady vítáme. Pište nám ohledně fungování obchodu, vzhledu, sortimentu i cen. Napište nám. iObchod: tel.: 257 326 011, e-mail.: e-shop@copyservis.cz

Canon Gold Partner
Ricoh service partner

Sídlo: COPY SERVIS spol. s r.o.
Štefánikova 43
150 00 Praha 5 - Smíchov

© 2016 COPY SERVIS
e-business B2B Winternet s.r.o.
Design © 2016 LOGOFOGO